تلویزیون جی پلاس مدل 82LU9250S

میخواهیم یکی از محصولات موفق و پر طرفدار برند جی پلاس به نام تلویزیون جی پلاس 82 اینچ هوشمند مدل 82LU9250S را به شما معرفی کنیم. در این روز ها که سایه تحریم بر سر ایران سنگینی می‌کند. بسیاری از کشور ها قادر به ادامه همکاری در زمینه صدور محصولات خود به ایران نیستند.

شرکت گلدیران شروع به تولید محصولاتی با برند جی پلاس کرده است. این برند ایرانی با کیفیت بالای محصولاتش موفق شده است که طرفداران بسیاری را به خود جذب کند.

کارشناسان جی پلاس، به دلیل همکاری سابقی که با کشور کره داشتند، در تولید و ساخت محصولات خود از مشاوران این کشور ، راهنمایی دریافت میکنند، همین موضوع باعث میشود تا تمامی شک ها و شبه ها در مورد کیفیت محصولات جی پلاس برطرف شود. با  علاوه بر اینکه در هزینه هایتان صرفه جویی می شود، از کالای ایرانی هم حمایت می کنید.

 

نکات مهم برای خرید تلویزیون

در هنگام ، سعی کنید به نکات زیر توجه کنید تا بتوانید یک محصول مناسب با عمر طولانی را خریداری کنید.

  • اندازه صفحه نمایش: سعی کنید با توجه به تعداد اعضای خانواده، و محیط خانه سایز صفحه نمایش را انتخاب کنید.
  • رزولوشن تصویر: انتخاب این گزینه بستگی به هزینه ای که میخواهید بپردازید دارد. بهتر است تلویزیونی با وضوح تصویر بالا را خریداری کنید تا از تماشای تصاویر با کیفیت خوب لذت ببرید.
  • تلویزیون هوشمند یا معمولی: تلویزیون های هوشمند، بسیار پیشرفته تر و پرکاربرد تر از تلویزیون های معمولی هستند. تلویزیون های هوشمند، امکان اتصال به اینترنت، وب گردی و نصب برنامه های گوناگون را دارند.
  • توجه به صدای تلویزیون: طراحی باریک و کم شدن ضخامت تلویزیون ها، باعث شده است که طراحان این محصول از قرار دادن بلندگو در بدنه آن صرف نظر کنند. پس اگر کیفیت صدا برای شما اهمیت دارد، بهتر است در کنار تلویزیون خود، اقدام به  و یا کنید.

تلویزیون جی پلاس مدل 82LU9250S تمامی نیاز های شما از یک تلویزیون بزرگ خوب و با کیفیت را به جا آورده است. اگر قصد خرید یک تلویزیون خوب را دارید، در انتخاب این محصول شک نکنید.

 

تلویزیون جی پلاس مدل 82LU9250S

مدل 82LU9250S مجهز به گیرنده دیجیتالی DVBT2 است که بسیار پیشرفته تر از سایر گیرنده های دیجیتالی می باشد. این گیرنده باعث می شود تا شما به وسیله یک آنتن تمامی شبکه ها را بر روی تلویزیون خود مشاهده کنید و احتیاجی به یک دستگاه دیجیتال خارجی نداشته باشید.

تلویزیون جی پلاس مدل 82LU9250S از اکثر فرمت های تصاویر و ویدئو ها پشتیبانی می کند. کیفیت صفحه نمایش این تلویزیون 4K می باشد که به وسیله آن می توانید تصاویر و فیلم ها را با کیفیتی بسیار عالی تماشا کنید.

یک تلویزیون هوشمند می باشد که از كيفيت بالايي برخوردار است. همانطور که گفتیم، كيفيت تصاوير در اين تلويزيون کیو ال ای دی، 4K مي باشد و تصاويری را با وضوح و کیفت مناسب به نمايش می گذارد.

 

براي تلویزیون جی پلاس مدل 82LU9250S دو پورت USB تعبيه شده كه به شما امكان اتصال انواع فلش ها و هارد اكسترنال را مي دهد تا به راحتي بتوانيد، تمام اطلاعات خود را بر روي صفحه نمايش تلويزيون مشاهده كنيد.

قابليت ديگري كه تلویزیون جی پلاس مدل 82LU9250S دارد وجود سه پورت HDMI مي باشد كه به شما امكان اتصال انواع مختلفي از دستگاه هاي صوتي و تصويري را مي دهد. از ديگر امكانات اين تلويزيون می توان به استاندارد صوتی Dolby Digital و Quick Mirror اشاره کرد.

راهنماي خريد

براي خريد تلویزیون جی پلاس 82 اینچ هوشمند مدل 82LU9250S كافيست وارد  شده و سفارش خود را ثبت كنيد.

فروشگاه نفيس 24، مرجع بزرگ فروش انواع محصولات خانگي با چندين سال سابقه درخشان و انواع متخصصين و كارشناسان مجرب، تمام تلاش خود را به كار گرفته تا شما عزيزان را در جهت خريد كالاي مورد نياز خود ياري كند.

اين مجموعه در فروشگاه خود، انواع مختلفي از تلويزيون و سيستم هاي صوتي را براي فروش در اختيار شما خريداران گرامي قرار داده تا با مقايسه دقيق محصولات، بهترين انتخاب را داشته باشيد.

شما مي توانيد با مراجعه به سايت نفيس 24، محصول مورد نظر را انتخاب و خريداري كنيد. اين مجموعه براي جلب رضايت بيشتر مشتريان، امکان پرداخت درب منزل را فراهم كرده است. همچنين هزينه ارسال محصول براي مشتريان تهراني رايگان مي باشد.

دیدگاهتان را بنویسید