تلویزیون نکسار ساخت کجاست؟

با توجه به اسم نکسار، خیلی ها تصور می کنند که نکسار یک برند خارجی است و غالباً نیز آن را یک برند چینی می دانند. در حالی که نکسار یک برند کاملا ایرانی است. شرکت گلدیران در دهه های گذشته به عنوان تنها نمایندگی رسمی ال جی در ایران فعالیت می کرد. بعد از اینکه برند ال جی از بازار ایران خارج شد، شرکت گلدیران برای پر کردن خلاء بازار، اقدام به راه اندازی شرکت جی پلاس با هدف تولید لوازم خانگی کرد و توانست موفقیت زیادی را در این زمینه کسب نماید. گلدیران با تجربه موفقی که با جی پلاس داشت، برند نکسار را نیز راه اندازی کرد تا تلویزیون های با مشخصات فنی مناسب و قیمت مقرون به صرفه را تحت این برند به بازار عرضه کند. هدف گلدیران از این کار، ارائه گزینه های دارای قیمت کمتر برای مشتریان بود. بنابراین برند نکسار یک برند کاملاً ایرانی است و تلویزیون های نکسار نیز کاملاً در داخل کشور تولید می شوند.

یکی از اصلی ترین مشخصات تلویزیون های نکسار، قیمت مقرون به صرفه آنهاست. تقریباً تمامی مدل های نکسار از ارزان قیمت ترین و مقرون به صرفه ترین تلویزیون های بازار به شمار می روند و همین باعث شده است که ارزش خرید بسیار بالایی داشته باشند و به یک انتخاب کاملا مناسب و هوشمندانه برای همه تبدیل شوند.

تنوع بالا در اندازه

تلویزیونهای نکسار در سایزهای ۳۲، ۴۰، ۴۳ و ۵۰ اینچ تولید می شوند. رزولوشن این تلویزیون ها hd یا full hd است. مدل های دارای رزولوشن hd، ارزان ترین مدل های تلویزیون نکسار هستند و از لحاظ مشخصات فنی در پایین ترین سطح قرار می گیرند. در مدل های دیگر علاوه بر رزولوشن فول اچ دی و کیفیت تصویر بالا، مشخصات فنی مناسبی نیز ارائه شده است و این تلویزیون ها برای استفاده در خانه و به منظور دیدن فیلم و سریال انتخاب بسیار مناسبی به شمار می روند.

دیدگاهتان را بنویسید